The best Side of سینما هالیوود چیست

Wiki Article

او در این فیلم به سراغ سرگذشت یک بهیار در جنگ جهانی دوم رفته است.

فیلم های آمریکایی زیر نیز جزو بهترین فیلم های سینمایی در ژانر ماجراجویی هستند:

نگاهی به کمد لباس هدی زین‌العابدین؛ بازیگری که خوشپوش نبود، اما خوشپوش شد!

اما جان ویک در خواست او را رد می کند. سانتینو نیز خانه جان ویک را خراب می کند. جان ویک دوباره برای انتقام آماده می شود…

آقایان خوشپوش دقت کنید! این کفش‌ها ترند پاییز امسال هستند

این فیلم زندگی نامه یکی از بزرگترین دانشمندان ریاضی معاصر یعنی جان نش را روایت می کند.

خلاصه: فلچر یکی از بزرگترین و بهترین استادان موسیقی است که در هنرستان شیفر به آموزش درام مشغول است. اندرو نیمن که در نوازندگی درام بسیار مبتدی است علاقه دارد تا شاگرد فلچر شود.

یک شرکت جاسوسی از او می خواهد که یک ایده را در ذهن فردی قرار دهد. کاب تا حالا این کار را انجام نداده است. از طرفی او دشمنی را احساس می کند که تمام نقشه های او را می داند. گروه کاب قادر به دیدن این دشمن نیستند و فقط خود کاب می تواند این دشمن را ببیند…

آنتونی و جوزف روسو در پنجمین فیلم ابرقهرمانی خود با همکاری مارول، دومین قسمت از انتقام جویان را ساختند.

ماهرشالا علی (بازیگر جوان هالیوود) بعد از اکران فیلم سینمایی آمریکایی کتاب سبز از خانواده شرلی عذرخواهی کرد. او گفت بعد از فیلم فهمیدم که می توانم نزد خانواده او بروم و اطلاعات بیشتری در مورد آنها کسب کنم. در حالی که باید این کار را قبل از ساخت فیلم انجام میدادم.

لایه لایه لباس پوشیدن پاییزی را از سلبریتی‌ها یاد بگیرید!

یکی از نکات جالب فیلم در هنگام تصویربرداری، حضور دائم دزموند جونیور، پسر دزموند دوس بود. به جدیدترین خبر سینما هالیوود گفته مل گیبسن او بعد از هر بار نقش آفرینی اندرو گارفیلد (بازیگر شخصیت دوس) اشک می ریخت.

خلاصه: مارک زاکربرگ که یک دانشجو و برنامه نویس جوان در دانشگاه هاروارد است از نداشتن رابطه اجتماعی خوب رنج می برد. او به تازگی از نامزد خود جدا شده است و به همین دلیل سعی می کند با کدنویسی خود را سرگرم کند. او یک سایت برای اظهارنظر دانشجویان نسبت به هم تاسیس می کند که بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد.

نگاهی به زیباترین لباس‌های بورجو اوزبرک؛ ملوس‌ترین بازیگر ترکیه

Report this wiki page